Buitengewone Mentoren werkt zo transparant mogelijk.
Dat betekent dat je altijd contact kunt opnemen op het moment dat je een vraag hebt over de werkwijze of de manier waarop bepaalde keuzes gemaakt worden.
Wanneer Buitengewone Mentoren jouw mentor wordt, volgt er eerst een kennismaking. Ik vind het belangrijk om te weten wie je bent. Dan kan je meteen vertellen wat je goed kan en waar je hulp bij nodig hebt.
Wanneer je begeleiders hebt; bijvoorbeeld omdat je bij een instelling woont, maken we ook graag kennis met je begeleider(s). Uiteraard heb je dan ook de gelegenheid om ons beter te leren kennen.
E-mail wordt in de regel binnen 2 werkdagen beantwoord. Door drukte en calamiteiten kan het voorkomen dat beantwoording langer op zich laat wachten.
Overzicht werkdagen | Janneke Buitenga |
---|---|
Maandag | Aanwezig tot 14.00 uur |
Dinsdag | Aanwezig + Telefonisch spreekuur 09.00-10.00 uur |
Woensdag | x |
Donderdag | Aanwezig + Telefonisch spreekuur: 9.00 - 10.00 uur |
Vrijdag | Aanwezig tot 12.00 uur op oneven weken (telefonische niet bereikbaar) |
Zaterdag | x |
Zondag | x |
Bereikbaarheid buiten kantooruren
Verstuurde mail en voicemailberichten worden in de regel binnen 2 werkdagen beantwoord.
Buiten kantoortijden wordt er gewerkt met een bereikbaarheidsdienst. Wanneer er sprake is van spoed kan er gebeld worden naar de mentor en kan je de voicemail inspreken. Tevens kan er een SMS of Whats App bericht gestuurd worden. Een paar keer per dag zal de voicemail afgeluisterd worden en de sms en Whats App berichten gelezen.
Vermeld dan goed dat er sprake is van spoed en waarom het niet tot de eerstvolgende werkdag gewacht kan worden.
De e-mail wordt buiten kantoortijden in de regel niet gelezen.